به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران(ایرانفودنیوز)؛ به نقل از پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، در دومین نمایشگاه فیتکس، مهندس آرش ایزدپناه رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان حامیان سلامت برومند (بیلو) با اشاره به اینکه آغاز فعالیت این مجموعه از سال ۹۰ با تولید شیرین کنندههای جایگزین شکر بوده، گفت: نزدیک به ۳ سال است که برند “بیلوفیت”(مکمل برند اصلی below) با تولید محصولات بدون شکر، محصولاتی چون مربا و بیسکویت و کرمهای مغذی آغاز به فعالیت کرده و در حال حاضر نوشیدنیهای گیاهی و نوشابه گازدار نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده است.
ایزدپناه با اشاره به تلاشی که این مجموعه در تحقیق و توسعه و فرمولاسیون محصولات با کیفیت، برای عرضه بیرقیب در بازار داخلی و بازارهای بین المللی کرده، گفت: این محصولات تقریبا به ۹-۸ کشور صادر شده که از این تعداد، ۴ کشور از کشورهای حاشیه خلیج، آمریکای شمالی، کانادا و دو کشور اروپایی می باشد.
وی در مورد شیرین کننده های محصولات گفت: آغاز مطالعات این مجموعه بر پایه شیرین کننده استویا بوده و همچنان در زمینه فرهنگ سازی و توسعه سبد محصولات بر پایه استویا فعالیت دارد.
رئیس هیئت مدیره شرکت below گفت: با توجه به اینکه همواره محصولات نوین احتیاج به آگاه سازی دارد دولت نیز با حمایت بیشتر خود از کسب و کارهای سلامت محور، نقش تاثیرگذاری در بهبود روند کاری آنها خواهد داشت.
آرش ایزدپناه در پایان از رسانههای تخصصی که صدای تولیدکنندگان و این صنعت هستند تشکر کرد و گفت: حضور در کنار جامعه ورزشکاران و ورزش دوستان باعث افتخار بوده و امید است بتوان از نگرش این عزیزان استفاده کنیم.
دیدگاهتان را بنویسید