به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)؛ به نقل از پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، در دومین نمایشگاه فیتکس مهندس علی رضایی مدیر فروش مجموعه آلیما گفت: مجموعه آلیما به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع پنیر فعالیت دارد که بیش از هفتاد نوع پنیر در این مجموعه تولید میشود.
رضایی با بیان اینکه در سالهای اخیر به تولید محصولات سلامت محور توجه بیشتری شده است، افزود: کاهش چربی در محصولات، تولید محصولات پروبیوتیک، افزودن پروتئین وی و غنی سازی محصولات با ویتامین D3 از جمله موارد تولید محصولات سلامت محور هستند.
وی گفت: هدف حضور برند آلیما در نمایشگاه فیتکس ضمن ارتباط نزدیک با ورزشکاران، معرفی پنیرهای مناسب برای این گروه بوده است.
مدیر فروش مجموعه آلیما ضمن بیان اینکه هفتاد درصد از تولیدات این مجموعه صادر میشود، عنوان کرد: بازار کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای همسایه شرقی و غربی اهداف اصلی صادراتی آلیما هستند و کشور روسیه نیز هدف جدید صادراتی است.
وی اظهار کرد: در کشور ایران پنیر فقط در سفره صبحانه مصرف میشود در حالی که این محصول، منبع بسیار مناسبی برای تامین پروتئین است که میتواند جایگزین گوشت شود.
علی رضایی گفت: استفاده از محصولات سلامت محور و غنی سازی شده به عنوان مکمل، توسط مصرف کنندگان باعث خوشحالی است و گروه آلیما در این مسیر در کنار آنها است.
دیدگاهتان را بنویسید