×
×

نبی‌الله نوری‌نسب، مدیرعامل ماکارونی سمیرا مطرح کرد: ۵۰ سال اعتماد مصرف‌کننده، پشتوانه توسعه صادرات

  • کد نوشته: 500129
  • ۱۱ خرداد ، ۱۴۰۴
  • ۰
  • نبی‌الله نوری‌نسب، مدیرعامل ماکارونی سمیرا، از محصولات جدید، چالش‌های سرمایه‌گذاری و چشم‌انداز ۵۰ ساله این برند گفت.
    نبی‌الله نوری‌نسب، مدیرعامل ماکارونی سمیرا مطرح کرد: ۵۰ سال اعتماد مصرف‌کننده، پشتوانه توسعه صادرات
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران(ایرانفودنیوز)، به نقل از پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، مهندس نبی‌الله نوری‌نسب، مدیرعامل گروه صنعتی مانتا (برند ماکارونی سمیرا) در حاشیه سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی ایران اگروفود ۱۴۰۴، از برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت، دغدغه‌های تولید و نقش نمایشگاه‌ها در تعاملات تجاری گفت.

    عرضه محصولات جدید در مسیر توسعه برند سمیرا

    نوری‌نسب با اشاره به تنوع محصولات در این برند قدیمی اظهار داشت: «ماکارونی سمیرا در این نمایشگاه با محصولات متنوعی حضور یافته است و مطابق با برنامه توسعه‌ای خود، به‌زودی محصولات جدیدی را نیز روانه بازار خواهیم کرد. تنوع، لازمه پویایی در بازار است.»

    نمایشگاه ایران اگروفود؛ بستری برای ارتباط سازنده

    وی افزود: «نمایشگاه ایران‌اگروفود فرصتی عالی برای ارتباط میان تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان، خریداران و سایر ذی‌نفعان صنعت غذاست. حضور ما در این رویداد باعث تقویت برند، معرفی توانمندی‌ها و توسعه همکاری‌ها می‌شود.»

    سرمایه‌گذاری در تولید نیازمند حمایت عملی است

    مدیرعامل سمیرا درباره شعار سال «سرمایه‌گذاری برای تولید» گفت: «تولید نیازمند سرمایه‌گذاری است، اما این سرمایه بدون حمایت واقعی از سوی بانک‌ها و نهادهای مرتبط حاصل نمی‌شود. قوانین فعلی بانکی چندان امیدبخش نیستند، اما هر میزان از همراهی بانک‌ها می‌تواند در تأمین نقدینگی تولیدکننده مؤثر باشد.»

    تشکل‌های بخش خصوصی باید بیشتر شنیده شوند

    نوری‌نسب که از اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و اتاق البرز است، درباره نقش تشکل‌ها در تصمیم‌سازی‌ها افزود: «اتاق بازرگانی بازوی مشورتی دولت است، اما اگر به پیشنهادهای آن بی‌توجهی شود، دستاوردی نخواهد داشت. خوشبختانه در استان البرز، جلسات منظم «شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی» با حضور استاندار و مدیران تشکیل می‌شود و ما امیدواریم این روند در سطح ملی نیز تقویت شود.»

    ۵۰ سال با مصرف‌کننده ایرانی؛ هدف، رضایت مردم است

    وی در پایان با اشاره به نیم‌قرن فعالیت این برند گفت: «برند ماکارونی سمیرا به‌زودی پنجاه‌سالگی خود را جشن خواهد گرفت. امیدوارم مصرف‌کنندگان همچنان از ما رضایت داشته باشند؛ چرا که رضایت آنان رضایت خداوند است.»

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *