×
×

گردش مالی و تورم چالش‌های اصلی صنعت غذا با بیان مدیر عامل صنایع غذایی برتر

  • کد نوشته: 488829
  • ۲۱ خرداد ، ۱۴۰۳
  • ۰
  • محسن فهیمی پور می‌گوید: با تعامل و همکاری بانکها مشکلات گردش مالی و تورم صنایع غذایی کشور برطرف خواهد شد.
    گردش مالی و تورم چالش‌های اصلی صنعت غذا با بیان مدیر عامل صنایع غذایی برتر
  •    به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران(ایرانفودنیوز)، به نقل از  پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، دکتر محسن فهیمی پور مدیرعامل شرکت تولیدی نوید کاران با برند برتر در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه ایران اگروفود در خصوص فعالیت این مجموعه به خبرنگار ما گفت: شرکت برتر بیست و هفت سال سابقه فعالیت در صنعت غذا را دارد.

    فهیمی پور با بیان اینکه این مجموعه در دو زمینه صنایع بسته بندی و صنایع کنسرو، مربا و ترشیجات فعالیت دارد، افزود: سبد محصولات بسیار متنوع و دویست و پنجاه نوع کالا در این مجموعه تولید می‌شود که تعداد زیادی از محصولات به کانادا، کشورهای اروپایی و تعدادی از کشورهای آسیایی صادر می‌شود.

    وی عنوان کرد: برتر تنها برند ایرانی است که در شبکه های بزرگ زنجیره ای کشور کانادا حضور قوی دارد و صادرات خوبی به این کشور صورت می‌گیرد.

    فهیمی پور گفت: محصولات برتر طی این سال ها با استراتژی توجه ویژه به کیفیت محصول تلاش کرده که نظر مصرف کنندگان خود رو جلب کند و رضایت آنها از کیفیت محصولات باعث خوشحالی است.

    مدیرعامل شرکت تولیدی نویدکاران اظهار کرد: اساس فعالیت این شرکت از شبکه های زنجیره ای شروع شده است و در حال حاضر نیز حضور خوبی در شبکه های زنجیره ای داریم و بیش از پنجاه درصد فعالیت ما در شبکه های زنجیره ای ایران است با وجود سازمان توزیع کشوری، پخش مویرگی نیز انجام می‌شود.

    وی در ادامه افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای به طور کلی تعامل خوبی با تامین کنندگان دارند ولی محدودیت های به روزرسانی قیمت و دیگر مسایل تا حدودی در زمینه همکاری بازدارنده است و عدم پرداخت به موقع برخی شبکه ها، تامین کنندگان را دچار مشکل می‌کند.

    فهیمی پور مشکل سرمایه در گردش و تورم را چالش‌های اصلی صنعت غذا برشمرد و گفت: سرمایه در گردش باید افزایش پیدا کند تا بتوانیم فعالیت خود را توسعه بدهیم و اگر این چالش با همکاری و تعامل بانک ها برطرف بشود صنعت غذای کشور ظرفیت های خوبی برای توسعه در بازارهای داخلی و صادرات دارد که تقاضا داریم بانکها توجه ویژه ای برای حل این مشکلات داشته باشند.

    وی در پایان خطاب به مصرف کنندگان محصولات برتر اظهار کرد: مصرف کنندگان برند برتر محصولات ما را انتخاب می کنند ما نیز تلاش میکنیم با کیفیت مطلوب نظر آن را تامین نموده و محصولاتی با کیفیت بهداشتی و سالم و در بالاترین سطح کیفی برای آنها تامین نماییم تا از مصرف محصولات ما راضی باشند.

    منبع: اگروفودنیوز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *