×
×

صادرات دام برای حمایت از تولید داخل امری ضروری است

  • کد نوشته: 483801
  • ۲۰ شهریور ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، منصور پوریان از رکود حاکم بر بازار گوشت خبر داد و گفت: بخشی از رکود بازار متعلق به دام زنده و بخش دیگر مرتبط با گوشت است که دلایل متعددی برای رکود بازار و کاهش تقاضا مطرح است. به گفته […]

    صادرات دام برای حمایت از تولید داخل امری ضروری است
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، منصور پوریان از رکود حاکم بر بازار گوشت خبر داد و گفت: بخشی از رکود بازار متعلق به دام زنده و بخش دیگر مرتبط با گوشت است که دلایل متعددی برای رکود بازار و کاهش تقاضا مطرح است.

    به گفته او، با توجه به رکود بازار، صادرات دام به منظور ایجاد رقابت باید انجام شود چراکه سرمایه گذاران بدنبال سود هستند که همین امر موجب شده تا این صنعت با فقر سرمایه روبرو شود. براین اساس صادرات دام در راستای حمایت از تولید داخل و پایداری تولید امری ضروری است.

    پوریان با بیان اینکه مشکلی در بحث تامین و عرضه گوشت برای فصل پاییز نداریم، افزود: با توجه به استمرار واردات، تولید داخل و میزان گوشت موجود مشکلی در عرضه نداریم.

    رئیس شورای تامین کنندگان دام نرخ کنونی هرکیلو دام زنده را ۱۷۰ تا ۱۹۵ هزارتومان اعلام کرد و گفت: براین اساس هرکیلو لاشه با نرخ ۳۷۵ تا ۴۳۰ هزارتومان باید عرضه شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *