×
×

مشکلی در تامین نهاده‌های دامی در کشور وجود ندارد

  • کد نوشته: 481042
  • ۱۳ دی ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حمید بدوی در خصوص واردات نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ره) به کشور اظهار کرد: امروز یک کشتی اقیانوس پیما حامل ۴۲ هزار تن نهاده دامی در بندر امام خمینی (ره) پهلوگیری کرد و روند تخلیه این کشتی در حال […]

    مشکلی در تامین نهاده‌های دامی در کشور وجود ندارد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حمید بدوی در خصوص واردات نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ره) به کشور اظهار کرد: امروز یک کشتی اقیانوس پیما حامل ۴۲ هزار تن نهاده دامی در بندر امام خمینی (ره) پهلوگیری کرد و روند تخلیه این کشتی در حال انجام است.

    وی با بیان اینکه در روزهای آینده نیز یک فروند کشتی ۴۳ هزار تنی پهلودهی و تخلیه خواهد شد، افزود: در هفته گذشته نیز دو کشتی حامل بیش از ۱۰۸ هزار تن نهاده دامی در این بندر پهلودهی و تخلیه شدند.

    مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان ادامه داد: روند واردات نهاده‌های دامی از طریق ورود کشتی‌های اقیانوس پیما به بندرامام (ره) به صورت پیوسته در حال انجام است و هیچ مشکلی در خصوص تخلیه و بارگیری کالای آن‌ها وجود ندارد.

    بدوی در خصوص واردات نهاده‌های دامی از بندر امام (ره) گفت: خوشبختانه با توجه به روند واردات نهاده‌های دامی توسط دولت و همچنین بخش خصوصی مشکلی در تامین این نهاده‌ها در کشور وجود ندارد.

    یکشنبه ۱۱ دی ماه یک کشتی اقیانوس پیما حامل ۶۳ هزار تن نهاده دامی در بندر امام خمینی (ره) پهلودهی و تخلیه شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *