×
×

آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی از طریق بندر امام

  • کد نوشته: 483990
  • ۱۷ مهر ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حمید بدوی با اشاره به آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی از طریق بندر امام خمینی (ره)، اظهار کرد: اکنون یک کشتی اقیانوس پیمای حامل ۶۳ هزار تن نهاده دامی در لنگرگاه این مجتمع بندری در حال تخلیه و بارگیری است. مدیرکل پشتیبانی […]

    آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی از طریق بندر امام
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حمید بدوی با اشاره به آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی از طریق بندر امام خمینی (ره)، اظهار کرد: اکنون یک کشتی اقیانوس پیمای حامل ۶۳ هزار تن نهاده دامی در لنگرگاه این مجتمع بندری در حال تخلیه و بارگیری است.

    مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: این کشتی حامل محموله کنجاله سویا به عنوان نهاده دامی است که از کشور برزیل خریداری و از طریق بندر امام خمینی وارد کشور شده ‌است.

    بدوی عنوان کرد: این محصول توسط شرکت پشتیبانی امور دام به منظور حل مشکل تامین نیاز دامداران کشور سفارش و خریداری شده است و روند واردات نیز با توجه به نیاز کشور به این نهاده‌ها ادامه خواهد داشت.

    وی خاطرنشان کرد: امسال بخش مهمی از نهاده‌های دامی توسط شرکت‌های بخش خصوصی در بندر امام وارد کشور شده و بخش دیگر آن نیز توسط شرکت‌های دولتی به منظور کنترل شرایط و تامین نیاز انجام شده است.

    مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان خاطرنشان کرد: یک کشتی اقیانوس پیمای دیگر حامل کنجاله سویا نیز چند روز آینده در بندر امام پهلودهی و تخلیه خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *