×
×

آغاز برداشت چغندرقند پاییزه در دزفول

  • کد نوشته: 482259
  • ۹ اردیبهشت ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از مهر، بهروز قمرزاده پیش از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برداشت محصول چغندرقند از سطح چهار هزار و ۵۶۹ هکتار از مزارع کشاورزی دزفول آغاز شده و تا اوایل تیرماه ادامه دارد. قمرزاده افزود: ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات برداشت چغندرقند در شهرستان دزفول فعال […]

    آغاز برداشت چغندرقند پاییزه در دزفول
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از مهر، بهروز قمرزاده پیش از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برداشت محصول چغندرقند از سطح چهار هزار و ۵۶۹ هکتار از مزارع کشاورزی دزفول آغاز شده و تا اوایل تیرماه ادامه دارد.

    قمرزاده افزود: ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات برداشت چغندرقند در شهرستان دزفول فعال است و پیش بینی می‌شود حدود ۳۴۰ هزار تن محصول چغندرقند از مزارع این شهرستان برداشت و به ۱۰ کارخانه قند از جمله: کارخانه قند اصفهان، همدان، قزوین، مرودشت، شهرکرد، شیراز، شوش، فسا و اقلید منتقل ‏شود.

    کشت چغندرقند در شهرستان دزفول همه ساله به صورت پاییزه کشت می‌شود؛ همچنین ساخت کارخانه قند و تصفیه شکر دزفول به ظرفیت اسمی مصرف ۱۲ هزار تن چغندر قند در روز و توسط ستاد فرمان مقام معظم رهبری (بنیاد برکت) در حال تکمیل و راه اندازی است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *