×
×

آغاز دومین مرحله طرح پایش آرد از کارخانه تا نانوایی در خوزستان

  • کد نوشته: 483006
  • ۴ تیر ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، امید جهان‌نژادیان با اشاره به بحث پایش آرد در خوزستان اظهار کرد: دومین مرحله طرح پایش آرد از کارخانه تا نانوایی در استان آغاز شده است و با حضور ناظران اداره کل غله و خدمات بازرگانی در همه کارخانه‌های آرد خوزستان مسیر […]

    آغاز دومین مرحله طرح پایش آرد از کارخانه تا نانوایی در خوزستان
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، امید جهان‌نژادیان با اشاره به بحث پایش آرد در خوزستان اظهار کرد: دومین مرحله طرح پایش آرد از کارخانه تا نانوایی در استان آغاز شده است و با حضور ناظران اداره کل غله و خدمات بازرگانی در همه کارخانه‌های آرد خوزستان مسیر تولید آرد تا زمان تحویل در نانوایی‌ها مورد پایش قرار خواهد گرفت.

    وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد با اجرای دقیق این طرح دست سودجویان اقتصادی از این موضوع کوتاه شود، افزود: واحدهای خبازی ملزم به پخت سهمیه روزانه خود و همکاری همه جانبه با بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و دیگر گروه‌های مجاز بازرسی هستند.

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: همه واحدهای آزاد پز از این پس باید از طریق سامانه یکپارچه فروش، آرد مورد نیاز خود را تامین کنند در غیر این صورت برخورد قانونی لازم با این واحدها نیز انجام خواهد شد.

    جهان نژادیان عنوان کرد: بیشترین یارانه دولت به بخش گندم، آرد و نان پرداخت می‌شود و با توجه به این مساله باید متولیان امر در اجرای صحیح بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی نقش موثرتری داشته باشند.

    وی خاطرنشان کرد: این مساله کمک بسیار خوبی به عرضه نان در استان خواهد کرد و ناظران نیز در این طرح با دقت تمام همه مراحل را مورد پایش و ارزیابی قرار خواهند داد تا تخلفی در بحث آرد و نان استان انجام نشود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *