×
×

معاون سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:
اجرایی شدن سامانه رهتاب به کنترل قیمت مرغ کمک می‌کند

  • کد نوشته: 484849
  • ۲۲ آذر ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • معاون امور دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: اجرایی شدن سامانه رهتاب می‌تواند به کنترل قیمت مرغ کمک کند تا قیمت مرغ در استان به میانگین کشوری نزدیک شود.
    اجرایی شدن سامانه رهتاب به کنترل قیمت مرغ کمک می‌کند
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، عبدالامیر نیرومند در نشست کارگروه تنظیم بازار خوزستان که امروز، ۲۲ آذرماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای آذرماه تاکنون در بحث جوجه‌ریزی حدود ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی شده است و با توجه به این روند به میزان مورد نظر تا پایان ماه خواهیم رسید.

    وی با بیان اینکه از نظر تولید مرغ و جوجه ریزی هیچ مشکلی در استان نداریم، افزود: بازار استان از مرغ اشباع است و مشکل و کمبودی نداریم و قیمت مرغ نیز با دیگر استان‌های دیگر هماهنگ است و اختلاف چندانی ندارد و در این زمینه هیچ مشکلی نیست.

    معاون امور دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: قیمت مرغ کشتار روز در حال حاضر ۹۴ تا ۹۶ هزار تومان است و اختلاف چندانی با دیگر استان‌ها نداریم.

    نیرومند عنوان کرد: مرغ از استان‌های دیگر وارد خوزستان نمی‌شود زیرا اختلاف قیمتی وجود ندارد و بخش عمده نیاز استان در حال تامین از درون استان است و فقط بخشی از این نیاز از دیگر استان‌ها تامین می‌شود.

    نیرومند خاطرنشان کرد: اجرایی شدن سامانه رهتاب می‌تواند به کنترل قیمت مرغ کمک کند تا قیمت مرغ در استان به میانگین کشوری نزدیک شود.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *