×
×

اطلاعیه مهم وزارت جهاد کشاورزی در خصوص برون‌سپاری تامین نهاده کنجاله سویا

  • کد نوشته: 483775
  • ۱۸ شهریور ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در راستای تحقق شفاف‌سازی، افزایش رقابت‌پذیری و تقویت نقش‌آفرینی تشکل‌ها و بخش خصوصی در فرایند تامین نهاده مورد نیاز صنعت دام و طیور، در نظر دارد با تسهیل‌گری، تامین بخشی از نهاده‌ را از طریق شرکت‌های وارد کننده با تاکید […]

    اطلاعیه مهم وزارت جهاد کشاورزی در خصوص برون‌سپاری تامین نهاده کنجاله سویا
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در راستای تحقق شفاف‌سازی، افزایش رقابت‌پذیری و تقویت نقش‌آفرینی تشکل‌ها و بخش خصوصی در فرایند تامین نهاده مورد نیاز صنعت دام و طیور، در نظر دارد با تسهیل‌گری، تامین بخشی از نهاده‌ را از طریق شرکت‌های وارد کننده با تاکید بر شرایط ذیل اجرایی کند.

    در این اطلاعیه آمده است:

    – نهاده کنجاله سویا وارداتی ‌باید دارای استانداردهای لازم و گواهی تاییدیه از سازمان‌های ذی‌ربط (دامپزشکی، استاندارد، حفظ نباتات و قرنطینه) باشد.

    – در انتخاب منابع تامین‌ (کشور مبدا) ملاک عمده انطباق کیفیت نهاده وارداتی با شاخص‌های کیفی و استانداردهای سازمان‌های نظارتی و بهداشتی است.

    – تخصیص و تامین ارز پس از حصول اطمینان از ورود کالا به کشور و تخلیه در انبار بنادر و اخذ استعلام از سازمان بنادر و دریانوردی است.

    – تامین ارز مبنا یورو نیکو حداکثر ۳۰ روز و TBI وهالک بلافاصله و فورا با ملحوظ کردن کارمزد انجام گیرد.

    – سپردن تضمین “تعهد تامین به موقع” چک صیادی (ثبت در سامانه) به ارزش ۵ درصد ارزش محموله است.

    – همچنین کنجاله سویا وارداتی براساس قیمت مصوب و ابلاغی ستاد تنظیم بازار و از طریق بازارگاه عرضه خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *