×
×

افزایش ۸۰ درصدی خرید تضمینی گندم در لرستان

  • کد نوشته: 483493
  • ۱۸ مرداد ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حجت بیرانوند در خصوص خرید تضمین گندم از کشاورزان، اظهار کرد: جمع کل خرید تضمینی گندم تاکنون در لرستان ۴۶۳ هزار و ۶۹۳ تن بوده است. وی افزود: این در حالیست که در مدت مشابه سال گذشته میزان خرید تضمینی گندم در […]

    افزایش ۸۰ درصدی خرید تضمینی گندم در لرستان
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حجت بیرانوند در خصوص خرید تضمین گندم از کشاورزان، اظهار کرد: جمع کل خرید تضمینی گندم تاکنون در لرستان ۴۶۳ هزار و ۶۹۳ تن بوده است.

    وی افزود: این در حالیست که در مدت مشابه سال گذشته میزان خرید تضمینی گندم در لرستان ۲۵۷ هزار و ۱۳۴ تن بوده است.

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون در خرید تضمینی گندم ۸۰ درصد افزایش را در لرستان داشته‌ایم.

    وی با اشاره به خرید این محصول به تفکیک شهرستان‌ها، اضافه کرد: تاکنون در شهرستان ازنا ۶۴ هزار و ۵۱۸ تن، ۳۹ هزار و ۶۰۰ تن از دورود، ۳۹ هزار و ۹۰۹ تن الیگودرز، ۳۱ هزار و ۲۲۹ تن سلسله، ۵۴ هزار و ۸۳۶ تن دلفان، ۳۲ هزار و ۶۱۳ تن  پلدختر، ۸۰ هزار و ۱۶۰ تن کوهدشت، ۷۶۵۰ تن رومشکان، ۶۴ هزار و ۳۹۴ تن خرم‌آباد، ۶۱۳۴ تن سراب دوره و  ۴۲ هزار و ۶۵۰ تن بروجرد گندم از کشاورزان خریداری شده است.

    بیرانوند در ادامه بیان کرد: سال گذشته ۲۱۶۲ تن دانه‌های روغنی کلزا و گلرنگ از کشاورزان لرستانی خریداری شد.

    وی افزود: این در حالیست که امسال ۳۶۶۹ تن دانه‌های روغنی کلزا و گلرنگ در لرستان خریداری شده است.

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان اظهار کرد: امسال در بحث خرید دانه‌های روغنی کلزا و گلرنگ در استان ۷۰ درصد افزایش خرید داشتیم.  

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *