×
×

باقی‌مانده مطالبات گندمکاران خوزستان هفته آینده پرداخت می‌شود

  • کد نوشته: 483377
  • ۴ مرداد ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، امید جهان نژادیان اظهار کرد: براساس وعده‌های وزارت جهاد کشاورزی قرار بود در این هفته مطالبات گندمکاران خوزستانی پرداخت شود اما تاکنون پرداختی صورت نگرفته است. وی افزود: با پیگیری‌هایی که انجام‌شده قرار است مطالبات گندمکاران استان در بحث خرید تضمینی گندم […]

    باقی‌مانده مطالبات گندمکاران خوزستان هفته آینده پرداخت می‌شود
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، امید جهان نژادیان اظهار کرد: براساس وعده‌های وزارت جهاد کشاورزی قرار بود در این هفته مطالبات گندمکاران خوزستانی پرداخت شود اما تاکنون پرداختی صورت نگرفته است.

    وی افزود: با پیگیری‌هایی که انجام‌شده قرار است مطالبات گندمکاران استان در بحث خرید تضمینی گندم در هفته آینده و پس از تاسوعا و عاشورای حسینی پرداخت شود.

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: مطالبات باقی‌مانده گندمکاران خوزستانی حدود ۸ هزار میلیارد تومان است که امیدواریم با توجه به قول‌های داده شده در هفته آینده پرداخت شود.

    جهان نژادیان ادامه داد: براساس قیمت اولیه خرید تضمینی گندم که برای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بود، همه مطالبات گندمکاران استان که مبلغی حدود ۱۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود به حساب آن‌ها واریز شده است اما با توجه به افزایش نرخ خرید گندم، مطالباتی باقی مانده است که باید پرداخت شود.

     وی خاطرنشان کرد: امسال یک میلیون و ۷۱۶ هزار تن گندم در استان خریداری شد که یک رکورد بی نظیر در تولید خوزستان بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *