×
×

برای پرداخت مطالبات گندمکاران زمان معینی اعلام شود

  • کد نوشته: 483586
  • ۳۰ مرداد ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران ( ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، رحمت الله نوروزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس مجلس تاکید دارند که مطالبات کشاورزانی که محصول آنها از خردادماه برداشت شده باید […]

    برای پرداخت مطالبات گندمکاران زمان معینی اعلام شود
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران ( ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، رحمت الله نوروزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس مجلس تاکید دارند که مطالبات کشاورزانی که محصول آنها از خردادماه برداشت شده باید پرداخت شود و کمیسیون کشاورزی نیز چندین بار در این زمینه مکاتبه داشته است. 

    وی در ادامه اظهار کرد: اما ما امروز شرمنده کشاورزان هستیم و نمی دانیم باید چه پاسخی به آنها بدهیم. اقساط وام‌های کشاورزان باقی مانده و آنها قصد دارند بدهی خود را پرداخت کنند اما نمی توانند. 

    نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشاورزان از مجلس و دولت انتظار مساعدت دارند، بیان کرد: انتظار داریم رئیس جمهور برای پرداخت مطالبات کشاورزان گندمکار زمان معینی را اعلام کند. 

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *