×
×

تسهیل در صدور مجوزهای بخش کشاورزی

  • کد نوشته: 485996
  • ۲۷ دی ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • وزیر جهاد کشاورزی پرداختن به مسایل صدور مجوز، تعرفه صادرات و تسهیل سرمایه‌گذاری را از اولویت‌های وزارتخانه خواند و بر تشریک مساعی در حل مسایل با کشاورزان و مسوولان محلی تاکید کرد.
    تسهیل در صدور مجوزهای بخش کشاورزی
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از مهر، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی گفت: صدور مجوزها از مسائل مهمی است که باید به آن پرداخته شود. ما وظیفه داریم مسیر را برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف دارند تسهیل و هموار کنیم و این روند طبق برنامه پیش می‌رود.

    وی درباره تعرفه گوجه‌فرنگی خاطرنشان کرد: در جلسات کارشناسی و تخصصی مفصل، عوارض و تعرفه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد، بررسی‌های میدانی و مذاکره با کشاورزان و مسؤولان محلی نیز در این خصوص خواهیم داشت، همچنین شنبه هر هفته جلسه کارشناسی در این زمینه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

    وزیر جهاد کشاورزی افزود: اولویت اول ما تأمین نیاز داخل است و در فراوانی تولید می‌توانیم به سمت صادرات برویم. تعرفه گوجه ۵۵ درصد بود که شنبه به ۱۰ درصد کاهش یافت، تعرفه پیاز هم از ۱۰۰ درصد به ۴۰ درصد کاهش یافت تا بازرگانان مشکلی در صادرات نداشته باشند.

    منبع: خبرگزاری مهر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *