×
×

تسویه مطالبات گندم کاران استان مرکزی/۲۲۶۶ میلیارد پرداخت شد

  • کد نوشته: 480357
  • ۸ آبان ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، غلامرضا ملکی اظهار کرد: امسال ۱۹۶ هزار و ۵۰۰ تن گندم در استان در قالب خرید تضمینی خریداری شد که سبب شد به پایداری و امنیت غذایی در استان برسیم و هم اکنون موجودی گندم استان در حد مطلوب قرار دارد. وی […]

    تسویه مطالبات گندم کاران استان مرکزی/۲۲۶۶ میلیارد پرداخت شد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، غلامرضا ملکی اظهار کرد: امسال ۱۹۶ هزار و ۵۰۰ تن گندم در استان در قالب خرید تضمینی خریداری شد که سبب شد به پایداری و امنیت غذایی در استان برسیم و هم اکنون موجودی گندم استان در حد مطلوب قرار دارد.

    وی افزود: گندم خریداری شده در استان از ۲۰ هزار کشاورز خریداری شده که نشان از همت و تلاش کشاورزان برای ایفای نقش در حوزه امنیت غذایی دارد.

    وی ادامه داد: علاوه بر خرید گندم و ذخیره در انبارها، حدود ۶۶ هزار تن گندم وارداتی از استان های مختلف به استان مرکزی وارد شده است و همواره سعی می کنیم گندم های موجود از نظر کیفیت بررسی شوند تا گندم با بالاترین کیفیت استفاده شود.

    ملکی خاطرنشان کرد: صادرات گندم از استان نیز به سایر استان ها انجام می شود تا استان هایی که موجودی آنها کفاف نمی دهد از موجودی گندم استان استفاده کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *