×
×

توزیع بیش از ۱۳۰ تن گوشت قرمز منجمد در بازار خوزستان

  • کد نوشته: 483438
  • ۱۰ مرداد ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حمید بدوی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده با سازمان جهاد کشاورزی از اول مردادماه توزیع گوشت قرمز منجمد در بازار استان آغاز شده است. وی افزود: گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفندی در بازار استان به منظور تنظیم بازار […]

    توزیع بیش از ۱۳۰ تن گوشت قرمز منجمد در بازار خوزستان
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حمید بدوی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده با سازمان جهاد کشاورزی از اول مردادماه توزیع گوشت قرمز منجمد در بازار استان آغاز شده است.

    وی افزود: گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفندی در بازار استان به منظور تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در حال توزیع است.

    مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله و گوسفندی با توجه به قطعات آن متفاوت است اما به صورت میانگین قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز مخلوط حدود ۱۵۰ هزار تومان برای مصرف کننده است.

    بدوی عنوان کرد: این قطعات با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی در اختیار عاملان توزیع قرار داده می‌شود. آن‌ها نیز در سطح فروشگاه‌ها و مراکز عرضه توزیع خواهند کرد تا این محصول به دست مصرف کنندگان برسد.

    وی خاطرنشان کرد: ذخایر استان به منظور تامین نیاز بازار استان در بحث گوشت قرمز مشکلی ندارد و به هر میزان که سهمیه اعلام شود، توزیع خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *