×
×

جوجه ریزی آبان به ۱۳۰ میلیون قطعه می رسد

  • کد نوشته: 484453
  • ۳۰ آبان ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، علی ابراهیمی گفت: برآوردها حاکی از آن است که ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری صورت بگیرد. به گفته او، با توجه به نیاز بازار داخل، جوجه ریزی ماهانه ۱۲۵ تا ۱۳۰ میلیون قطعه جوابگوست. ابراهیمی قیمت کنونی هرکیلو مرغ […]

    جوجه ریزی آبان به ۱۳۰ میلیون قطعه می رسد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، علی ابراهیمی گفت: برآوردها حاکی از آن است که ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری صورت بگیرد.

    به گفته او، با توجه به نیاز بازار داخل، جوجه ریزی ماهانه ۱۲۵ تا ۱۳۰ میلیون قطعه جوابگوست.

    ابراهیمی قیمت کنونی هرکیلو مرغ را ۵۸ تا ۶۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت مرغ تابع کشش بازار و افزایش قیمت است، از این رو نرخ مصوب جوابگو نیست چراکه در هیچ جای دنیا قیمت مصوب برای کالا در نظر گرفته نمی‌شود.

    مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی ادامه داد: بازار کنونی مصرف و توزیع با یکدیگر همخوانی دارد و همواره پیش بسنی می شود که طی ماه های آتی با استمرار روند کنونی جوجه ریزی و تامین نهاده، نوسانی در بازار نداشته باشیم‌.

    او گفت: برآورد ما از قیمت تمام‌شده جدید مرغ ۶۰ هزار تومان است به همین منظور با وزارت جهاد کشاورزی در این خصوص نامه‌نگاری صورت گرفت اما بعد از گذشت یک ماه، پاسخی دریافت نکرده‌ایم و این نرخ تأیید یا تکذیب نشده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *