×
×

جوجه ریزی شهریور به ۱۳۰ میلیون قطعه می‌رسد

  • کد نوشته: 483873
  • ۲۹ شهریور ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گفته علی ابراهیمی، بنابر آمار در تیرماه ۱۳۲ میلیون قطعه و مردادماه ۱۳۶ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شد که با وجود تولید بالای مرغ مازاد بر نیاز کشور نیاز است که پشتیبانی امور دام با قیمت منطقی و مناسب اقدام به خرید و جمع آوری تولید مازاد از سطح بازار کند. ابراهیمی ادامه […]

    جوجه ریزی شهریور به ۱۳۰ میلیون قطعه می‌رسد
  • به گفته علی ابراهیمی، بنابر آمار در تیرماه ۱۳۲ میلیون قطعه و مردادماه ۱۳۶ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شد که با وجود تولید بالای مرغ مازاد بر نیاز کشور نیاز است که پشتیبانی امور دام با قیمت منطقی و مناسب اقدام به خرید و جمع آوری تولید مازاد از سطح بازار کند.

    ابراهیمی ادامه داد: گرچه پشتیبانی امور دام اقدام به خرید و جمع آوری مرغ از سطح بازار کرده است، اما این میزان در مقابل مازاد تولید چشمگیر نیست.

    مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی نرخ کنونی هرکیلو مرغ زنده در استان‌های مختلف را ۵۰ تا ۵۸ هزارتومان اعلام کرد و افزود: با توجه به جوجه ریزی تیر و مرداد و افزایش عرضه مرغ طی روز‌های آینده در بازار تصور ما این است که با مازاد بیشتری در سطح بازار روبرو می‌شویم که برای جلوگیری از زیان مرغداران و خروج آن‌ها از چرخه تولید نیاز است که پشتیبانی امور دام از مهرماه اقدام به خرید مرغ مازاد از سطح بازار کند.

    او درباره آینده بازار مرغ گفت: با توجه به میزان جوجه ریزی و مازاد عرضه مرغ پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ نوسانی نداشته باشد و در همین محدوده باشد. عرضه مرغ گرم با نرخ‌های بالا ارتباطی به مرغداران ندارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *