×
×

حضور گرم نمایندگان توزیع و پخش گروه زر در کارخانجات این گروه

  • کد نوشته: 486130
  • ۳ بهمن ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • گروه زر در اقدامی فرهنگی و آموزشی با استقبال از فروشگاه داران و شبکه توزیع استانهای مختلف هر روز میزبان، تعداد ۲۰۰ نفر از مغازه‌داران کشور است و در بازدیدی که از کارخانجات زر دارند از نزدیک با توان تولید و قدرت بیزینس این گروه صنعتی و پژوهشی آشنا می‌شوند.به گزارش پایگاه خبری علوم و […]

    حضور گرم نمایندگان توزیع و پخش گروه زر در کارخانجات این گروه
  • گروه زر در اقدامی فرهنگی و آموزشی با استقبال از فروشگاه داران و شبکه توزیع استانهای مختلف هر روز میزبان، تعداد ۲۰۰ نفر از مغازه‌داران کشور است و در بازدیدی که از کارخانجات زر دارند از نزدیک با توان تولید و قدرت بیزینس این گروه صنعتی و پژوهشی آشنا می‌شوند.
    به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) از روابط عمومی گروه زر، این بازدیدها به فروشگاه داران فرصتی عالی می‌دهد تا با محصولات این گروه صنعتی و پژوهشی، فرآیند تولید، کیفیت و استانداردهای بالای زر آشنا شوند.
    بنابراین گزارش در این بازدیدها، فروشگاه داران و عوامل شبکه توزیع قادرند تا به صورت مستقیم با تیم فنی و مدیریتی گروه زر در ارتباط باشند و سوالات خود را مطرح کنند.
    همچنین، بازدیدکنندگان از خطوط تولید زرکام که بزرگترین تولیدکننده کانفکشنری در کشور است می‌توانند از نمونه‌های محصولات این شرکت استفاده کنند و به طور کامل با فرآیند تولید و کنترل کیفی آشنا شوند.

    گروه زر با افتخار از حضور اعضای خانواده بزرگ شبکه توزیع میزبانی می کند و امیدوار است که تجربه‌ای مفید و ممتاز را در کارخانجات زر داشته باشند.
    این بازدید به شهروندان فرصتی عالی می‌دهد تا با توانمندی‌ها و قدرت تولیدی گروه صنعتی و پژوهشی زر آشنا شوند و ارتباطات تجاری خود را با این گروه صنعتی و تولیدی تقویت کنند.
    گروه زر کمپین (زر شیرینیش طلاست ) را در راستای قدردانی از مشتریان محصولات زرکام و افزایش فروش آغاز کرده است. دراین کمپین ۳۰۰ نفر از مشتریان عزیز با خرید هریک از محصولات زرکام. فرصتی عالی برای برنده شدن ۳۰۰ ربع سکه طلا خواهند داشت.
    براساس این کمپین تنها کافی است یکی از محصولات زرکام را بخرید و کد درج شده روی کالا را به ۳۰۰۰۴۰۴۰ ارسال کنید.
    همچنین شهروندان می توانند با دنبال و حمایت از صفحه اینستاگرام zargroup_official@ گروه زر را دراین کمپین یاری کنند.
    براساس این گزارش طی دوروز گذشته بیش از ۶۰۰ نفر از عوامل فروش و شبکه توزیع محصولات زر در کشور از شهرها و استانهای قزوین، زنجان، البرز، اراک، ساوه و قم از مجموعه کارخانجات تولیدی گروه زر بازدید کردند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *