×
×

خرید تضمینی گندم یک میلیون و ۱۰۰ هزارتن افزایش یافت

  • کد نوشته: 483128
  • ۱۴ تیر ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، علیقلی ایمانی گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۵ میلیون و ۴۰ هزارتن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک میلیون و ۱۰۰ هزارتن رشد داشته است. او با بیان اینکه خرید تضمینی […]

    خرید تضمینی گندم یک میلیون و ۱۰۰ هزارتن افزایش یافت
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، علیقلی ایمانی گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۵ میلیون و ۴۰ هزارتن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک میلیون و ۱۰۰ هزارتن رشد داشته است.

    او با بیان اینکه خرید تضمینی گندم  در استان های گرمسیر و سردسیر در حال انجام است، افزود: تا ابتدای تیر بیش از ۵۰ همت از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است که امیدواریم روند پرداخت مطالبات تسریع یابد.

    ایمانی ادامه داد: با اصلاح قیمت خرید تضمینی و بهبود روند پرداخت مطالبات پیش بینی می شود که میزان خرید به ۸ تا ۸‌.۵ میلیون تن برسد چراکه کشاورزان کماکان به اصلاح نرخ امیدوار هستند.

    رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به رویکرد وزیر جهاد این امیدواری وجود دارد که امسال نرخ منطقی و متناسب با هزینه های تولید اعلام شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *