×
×

خرید تضمینی ۲۳۲ هزار تن گندم در استان مرکزی

  • کد نوشته: 483578
  • ۳۰ مرداد ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران ( ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، غلامرضا ملکی اظهار کرد: تاکنون خرید تضمینی گندم در استان مرکزی با افزایش ۲۶ درصدی همراه بوده و ۲۳۲ هزار تن گندم خریداری شده است. وی افزود: پیش بینی می شود امسال ۲۴۵ تا ۲۵۰ هزار تن گندم از گندمکاران خریداری […]

    خرید تضمینی ۲۳۲ هزار تن گندم در استان مرکزی
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران ( ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، غلامرضا ملکی اظهار کرد: تاکنون خرید تضمینی گندم در استان مرکزی با افزایش ۲۶ درصدی همراه بوده و ۲۳۲ هزار تن گندم خریداری شده است.

    وی افزود: پیش بینی می شود امسال ۲۴۵ تا ۲۵۰ هزار تن گندم از گندمکاران خریداری شود. این میزان گندم خریداری شده در استان از ۲۱ هزار کشاورز در ۳۰ مرکز خرید انجام شده که تعداد این کشاورزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هزار نفر بیشتر است.

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۶۰۰ میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان استان مرکزی پرداخت شده و پیگیری برای پرداخت بقیه مطالبات گندمکاران توسط استانداری، سازمان جهاد کشاورزی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان در حال انجام است و در اولین فرصت پرداخت می‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *