×
×

خرید توافقی بیش از ۳۰ هزار تن خرما در شادگان

  • کد نوشته: 484074
  • ۲۵ مهر ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، جمشید اسلامیان در خصوص آخرین وضعیت برداشت خرما در این شهرستان، اظهار کرد: اکنون در میانه فصل برداشت خرما هستیم و در این زمینه تاکنون حدود ۴۰ هزار تن خرما برداشت و بیش از ۳۰ هزار تن خرما به صورت توافقی از […]

    خرید توافقی بیش از ۳۰ هزار تن خرما در شادگان
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، جمشید اسلامیان در خصوص آخرین وضعیت برداشت خرما در این شهرستان، اظهار کرد: اکنون در میانه فصل برداشت خرما هستیم و در این زمینه تاکنون حدود ۴۰ هزار تن خرما برداشت و بیش از ۳۰ هزار تن خرما به صورت توافقی از نخلداران شادگان خریداری شده است.

    وی افزود: امسال پیش بینی می‌کنیم که بیش از ۱۱۰ هزار تن خرما در شهرستان برداشت شود و میزان خرید توافقی نیز بالای ۷۰ هزار تن باشد.

    مدیر جهاد کشاورزی شادگان گفت: اکنون خرید توافقی خرما توسط ۳۷ کارگاه خرید در شادگان در حال انجام است و روند خرید همچنان ادامه دارد.

    اسلامیان با بیان اینکه شادگان دارای بیش از ۱۳ هزار هکتار نخیلات است، افزود: شادگان دارای بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار اصله نخل است و با توجه به شرایط نخیلات، پیش بینی می‌کنیم در سال جاری بیش از ۷۰ درصد خرمای تولیدی درجه یک باشد.

    وی افزود: با توجه به شرایط نخیلات شهرستان، امسال علاوه بر افزایش کیفیت خرمای تولیدی، شاهد افزایش ۱۰درصدی تولید خرما نسبت به سال گذشته هستیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *