×
×

زعفران مصطفوی، منتخب در هفدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان

  • کد نوشته: 484961
  • ۲ دی ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • در هفدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان، از گروه زعفران مصطفوی به عنوان یکی از منتخبین تقدیر و لوح زرین و تندیس جشنواره به سیداحسان مصطفوی اهدا شد.
    زعفران مصطفوی، منتخب در هفدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، هفدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و پانزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور علی آقامحمدی، رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهدی برادران، معاون وزیر صمت، معاون مبارزه با جرایم سازمان یافته دادستانی کل کشور، عزت‌الله اکبری‌تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مهدی اسلام‌پناه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، سیدعلی صدری، رئیس هیئت امنای خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، حسین زاهدی، رئیس هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، محمود نجفی‌عرب، رئیس اتاق بازرگانی تهران، مهدی سیجانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران و احسان پیری، دبیرکل خانه صمت جوانان ایران در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران برگزار شد.

    در این همایش از شرکت زعفران مصطفوی به عنوان یکی از منتخبان هفدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان تقدیر و لوح زرین و تندیس جشنواره به سیداحسان مصطفوی، رئیس هیئت مدیره زعفران مصطفوی و معاون طرح و برنامه خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اهدا شد.

    در این جشنواره که هر ساله به همت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران با مجوز نهاد ریاست‌جمهوری به عنوان معتبرترین جشنواره بخش خصوصی برگزار می‌شود، ۹ نفر از اعضای «فرانگران نوین» نیز به عنوان مدیران منتخب معرفی شدند.

    شایان ذکر است در این جشنواره همزمان با نکوداشت استاد دکتر محمد خصوصی، نشان کارآفرینی خصوصی نیز به سه نفر از چهره‌های ماندگار صنعت اهدا شد.

    گفتنی است در جشنواره امسال ارزیابی متقاضیان بر اساس شاخص‌هایی در بخش‌های سرمایه‌گذاری، نوآوری و ثبت اختراع، تولید محصول دانش‌بنیان، تولید محصولات استراتژیک و اساسی، خودکفایی، ارزآوری و صادرات، استانداردسازی، مدیریت دانش، سیستم مدیریت روندها و فرآیندهای سازمانی، اشتغال پایدار و نیروی انسانی، سیستم مدیریت بهره‌وری، زنجیره ارزش و لجستیک، مدیریت هزینه و مسئولیت اجتماعی، صورت گرفت.

    در این همایش اهداف و برنامه‌های خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران در غالب بیانیه‌ای با سرفصل‌های ماموریت، سند چشم‌انداز و اهداف تشریح شد.

    نویسنده: امیرسامان اسکندری
    منبع: پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی- اگروفودنیوزز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *