×
×

صادرات تخم مرغ به ۶۰ هزارتن رسد

  • کد نوشته: 483444
  • ۱۴ مرداد ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، محمد مرادی گفت: تولید تخم مرغ در کشور مطابق برنامه ریزی وزارت جهاد و در قالب برنامه هفتم بدون وقفه در حال انجام است. به گفته او، همه ساله به دلایل متعدد شاهد کاهش سرانه مصرف هستیم که این امر در […]

    صادرات تخم مرغ به ۶۰ هزارتن رسد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، محمد مرادی گفت: تولید تخم مرغ در کشور مطابق برنامه ریزی وزارت جهاد و در قالب برنامه هفتم بدون وقفه در حال انجام است.

    به گفته او، همه ساله به دلایل متعدد شاهد کاهش سرانه مصرف هستیم که این امر در کنار میزان تولید موجب شده تا در نیمه اول سال دچار چالش شدیم.

    مرادی ادامه داد: علی رغم تسهیل گری صادرات و خرید تضمینی توسط پشتیبانی امور دام، مرغداران همچنان با زیان روبرو هستند که با واگذاری امور تنظیم بازار به اتحادیه میهن از اسفندماه پیش بینی می شود که در نیمه اول سال آینده شاهد مازاد تولید باشیم.

    مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: بنابر آمار در ۴ ماهه امسال ۶۰ هزارتن صادرات تخم مرغ به بازارهای هدف داشتیم که از کل ۱۴۰۱ بیشتر است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *