×
×

صدور دستور قضایی برای مصرف ثانویه محموله ۱۱ هزار تنی ذرت در بندرشهید رجایی

  • کد نوشته: 482963
  • ۱ تیر ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، علی جمادی در حاشیه بازدید از بندر شهید رجایی بندرعباس، اظهار کرد: امروز بازدیدی از گمرک و بندر شهید رجایی بندرعباس داشتیم و در جریان اموراتی که در این زمینه انجام شده است قرار گرفتیم. وی افزود: از اقدامات صورت گرفته […]

    صدور دستور قضایی برای مصرف ثانویه محموله ۱۱ هزار تنی ذرت در بندرشهید رجایی
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، علی جمادی در حاشیه بازدید از بندر شهید رجایی بندرعباس، اظهار کرد: امروز بازدیدی از گمرک و بندر شهید رجایی بندرعباس داشتیم و در جریان اموراتی که در این زمینه انجام شده است قرار گرفتیم.

    وی افزود: از اقدامات صورت گرفته در استان هرمزگان برای تعیین تکلیف کالاهای اساسی بازدید شد که در نتیجه آن مشاهده کردیم که خوشبختانه تمهیدات خوبی در این زمینه اتخاذ شده است.

    جمادی یادآور شد: در این بازدید، تلاشی را که در دستگاه قضایی استان هرمزگان انجام شده و مخصوصاً توجه خاص رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان به همراه دیگر مسئولین قضایی و تعامل خوبی را که در موضوع ساماندهی به بنادر، گمرکات و اموال تملیکی وجود دارد مشاهده کردیم.

    معاون قضایی دادستان کل کشور تصریح کرد: خوشبختانه با ورود به موقع دستگاه قضایی دو محموله بزرگ برنج و روغن در استان هرمزگان تعیین تکلیف شده اند.

    وی خاطرنشان کرد: برای محموله برنج موجود در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس، مشکلاتی در خصوص صدور مجوزهای ورود وجود داشت که با پیگیری رئیس کل دادگستری و صدور دستورات قضایی خوشبختانه مشکلات موجود، رفع شده و بارگیری این محموله در حال انجام است.

    معاون قضایی دادستان کل کشور بیان کرد: حدود ۱۱ هزار تن ذرت نیز در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس وجود داشت که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که امکان مصرف ثانویه این ذرت ها وجود دارد و در این زمینه اعلام نظر کارشناسی شده و بر این اساس تصمیم گرفته شد که از امروز اقدامات لازم جهت بارگیری برای مصرف ثانویه این محموله صورت گیرد که این موضوع در حال انجام است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *