×
×

قیمت کلزا افزایش یافت

  • کد نوشته: 483173
  • ۱۸ تیر ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، سعداله منصوری مجری طرح دانه‌های روغنی با اشاره به اینکه کشت کلزا در رقابت با گندم است، گفت: شایسته است تا با تغییر قیمت گندم، قیمت کلزا نیز افزایش یابد. او از افزایش قیمت کلزا در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ […]

    قیمت کلزا افزایش یافت
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، سعداله منصوری مجری طرح دانه‌های روغنی با اشاره به اینکه کشت کلزا در رقابت با گندم است، گفت: شایسته است تا با تغییر قیمت گندم، قیمت کلزا نیز افزایش یابد.

    او از افزایش قیمت کلزا در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: هر کیلو کلزا ۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

    مجری طرح دانه‌های روغنی کشور با بیان اینکه قیمت قدیم کلزا ۲۲ هزار تومان همراه با ۱۵۰۰ تومان هدیه غیرنقدی بود، گفت: شرکت بازرگانی دولتی ایران مبلغ خرید محصول کلزا را متناسب با آخرین قیمت‌ها پرداخت می‌کند.

    او ادامه داد: در دو دهه اخیر به دنبال توسعه کشت دانه‌های روغنی در کشور بوده‌ایم و امیدواریم همچنان توسعه کشت این محصولات بویژه کلزا را به همراه داشته باشیم.

    منصوری گفت: قیمت دانه روغنی کاملینا ۳۳ هزار تومان، سویا ۳۳ هزار تومان و آفتابگردان و گلرنگ نیز ۲۷ هزار تومان تعیین شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *