×
×

مابه‌ التفاوت وجه گندم به حساب گندمکاران خوزستان واریز می‌شود

  • کد نوشته: 483018
  • ۵ تیر ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، امید جهان نژادیان اظهار کرد: کل مطالبات گندمکاران خوزستانی به قبمت مصوب سال گذشته که برای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده به حساب کشاورزان واریز شد. وی افزود: با توجه به حجم خرید گندم از کشاورزان […]

    مابه‌ التفاوت وجه گندم به حساب گندمکاران خوزستان واریز می‌شود
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، امید جهان نژادیان اظهار کرد: کل مطالبات گندمکاران خوزستانی به قبمت مصوب سال گذشته که برای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده به حساب کشاورزان واریز شد.

    وی افزود: با توجه به حجم خرید گندم از کشاورزان استان، تاکنون مبلغ ۱۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به حساب گندمکاران خوزستانی واریز شده است.

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: قرار است ما به التفاوت قیمت خرید تضمینی گندم پس از تصویب قیمت جدید به حساب گندمکاران خوزستانی واریز شود.

    جهان نژادیان با اشاره به اتمام خرید تضمینی گندم در استان عنوان کرد: امسال یک میلیون و ۷۱۶ هزار تن گندم در استان خریداری شد.

    وی ادامه داد: امسال همچنین حدود ۳۱ هزار تن کلزای کشاورزان خوزستان به صورت تضمینی از آن‌ها خریداری شد و براساس خرید تضمینی انجام شده از کشاورزان، کل مطالبات کلزاکاران خوزستان به مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان به آن‌ها پرداخت شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *