×
×

ممنوعیت صید میگو در صیدگاه‌های خوزستان

  • کد نوشته: 483859
  • ۲۸ شهریور ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، فلامرز مزارعی اظهار کرد: با توجه به اعلام ممنوعیت صید میگوی ببری در صیدگاه‌های استان بوشهر و مشترک بودن صیدگاه بحرکان با این استان، به منظور بهسازی ذخایر میگو و کاهش اثرات تخریبی تور ترال، همزمان با استان بوشهر ممنوعیت صید میگو […]

    ممنوعیت صید میگو در صیدگاه‌های خوزستان
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، فلامرز مزارعی اظهار کرد: با توجه به اعلام ممنوعیت صید میگوی ببری در صیدگاه‌های استان بوشهر و مشترک بودن صیدگاه بحرکان با این استان، به منظور بهسازی ذخایر میگو و کاهش اثرات تخریبی تور ترال، همزمان با استان بوشهر ممنوعیت صید میگو برای تمامی صیدگاه‌های خوزستان لحاظ شده است.

    وی افزود: بنا به این تصمیم، از ۲۴ شهریورماه هیچ گونه مجوز صید میگو صادر نشده است و صید تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام می‌شود.

    مزارعی عنوان کرد: بنابراین هرگونه صید، حمل و نقل و هم‌چنین حمل ادوات صید ترال در صیدگاه‌ها و بنادر صیادی استان خوزستان از ۳ مهرماه ۱۴۰۲ ممنوع است.

    وی تصریح کرد: در این زمینه یگان حفاظت از منابع آبزیان اداره کل شیلات استان نیز در صورت مشاهده تخلف، با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *