×
×

موفقیت ایران در تولید ۱۰۰ درصد واکسن دام

  • کد نوشته: 483323
  • ۳۱ تیر ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، وحید صالحی، سرپرست سازمان دامپزشکی اظهار کرد: ما قادریم دانش فنی صنعت تولید واکسن‌های دامی را از سوی موسسات دولتی و بخش خصوصی به کشور‌های دیگر از جمله آفریقایی صادر کنیم. سرپرست سازمان دامپزشکی افزود: برگزاری دوره ۵۰ روزه آموزش تولید […]

    موفقیت ایران در تولید ۱۰۰ درصد واکسن دام
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، وحید صالحی، سرپرست سازمان دامپزشکی اظهار کرد: ما قادریم دانش فنی صنعت تولید واکسن‌های دامی را از سوی موسسات دولتی و بخش خصوصی به کشور‌های دیگر از جمله آفریقایی صادر کنیم.

    سرپرست سازمان دامپزشکی افزود: برگزاری دوره ۵۰ روزه آموزش تولید واکسن‌های دامی برای کارشناسان کشور مالی، نخستین گام در راستای توسعه روابط تجاری در حوزه دامپزشکی با کشور‌های آفریقایی ست و پس از اجرای دیگر دوره‌های آموزشی، برنامه انتقال دانش فنی و سپس ایجاد صنعت تولید واکسن‌های دامی توسط دانشمندان‌مان را در این کشور‌ها داریم.

    او ادامه داد: کشور‌های آفریقایی با توجه به جمعیت زیاد دامی و نیاز به توسعه دانش و علم دامپزشکی برای کنترل و مبارزه با بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، نیاز به واکسن و همچنین دانش تولید واکسن دارند.

    صالحی تصریح کرد: ایران با برخورداری از ظرفیت‌های بالا در بخش تولید واکسن و دارو‌های دام و طیور، توانایی صادرات محصولات در این گروه کالایی دامپزشکی را به سایر کشور‌ها دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *