×
×

نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ ۳ هزار و ۷۰۰ تومان است

  • کد نوشته: 484036
  • ۲۲ مهر ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، حمیدرضا کاشانی گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۴۵ تا ۴۶ هزارتومان است که کماکان کمتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود. او قیمت هرکیلو تخم مرغ برای مصرف کننده را ۵۶ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ منطقی […]

    نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ ۳ هزار و ۷۰۰ تومان است
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، حمیدرضا کاشانی گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۴۵ تا ۴۶ هزارتومان است که کماکان کمتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود.

    او قیمت هرکیلو تخم مرغ برای مصرف کننده را ۵۶ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ منطقی هرعدد تخم مرغ ۳ هزار و ۷۰۰ تومان است و عرضه با نرخ های بالاتر گرانفروشی است.

    کاشانی ادامه داد: علی رغم افزایش قیمت مواد اولیه، ستاد تنظیم بازار و معاون اول رئیس جمهور مخالف اصلاح قیمت هستند که براین اساس یارانه از جیب تولیدکننده پرداخت می‌شود.

    رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن با بیان اینکه مشکلی در تولید تخم مرغ نداریم، افزود: بی توجهی به اصلاح قیمت، توجیه اقتصادی تولید را از بین می برد که در نهایت منجر به حذف گله می‌شود.

    او از تولید روزانه ۳ هزار و ۴۰۰ تن تخم مرغ خبر داد و گفت: با احتساب ۳ هزار و ۲۰۰ تن تخم مرغ در داخل مابقی مازاد بر نیاز کشور است.

    کاشانی با بیان اینکه صادرات تخم‌مرغ به طور محدود در حال انجام است، گفت: بنابر آمار گمرک در ۶ ماهه نخست سال ۹۲ هزار تن تخم مرغ صادر شده است، اما از ابتدای مهرماه تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ تن تخم مرغ صادر شده است.

    رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: طی ۲ سال اخیر واردات تخم‌مرغ نداشتیم و درصورتی که قیمت اصلاح نشود، واردات باید انجام شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *