×
×

نیکبخت: مسیر تولید و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی باید هموار باشد

  • کد نوشته: 488249
  • ۲۰ اردیبهشت ، ۱۴۰۳
  • ۰
  • وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولیدکننده باید به سمت جهش تولید برود و تنها دغدغه تولید داشته باشد، آنهایی که در بخش کشاورزی فعال هستند، مانعی برای ادامه کار نداشته باشند و مسیر آنهایی که قصد تولید و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی دارند باید هموار شود.
    نیکبخت: مسیر تولید و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی باید هموار باشد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران(ایرانفودنیوز)، به نقل از ایرنا، محمدعلی نیکبخت در حاشیه سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت به قم در بازدید از پروژه های کشاورزی این استان افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم قرار داریم، برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای جهش تولید با مشارکت مردم تهیه شده است و نقش مردم در جهش تولید را فعال‌تر کردیم تا آنچه مدنظر رهبر معظم انقلاب است محقق شود.

    وی در ادامه گفت: به همراه معاونان در این سفر حضور داشتیم تا مشکلات بخش کشاورزی و دامداری را به‌صورت میدانی رصد، پیگیری و حل کنیم، سفرهای استانی فرصت مناسبی برای مشاهده مشکلات و حل آنها است.

    نیکبخت اضافه کرد: قم دارای ظرفیت‌های کشاورزی خوبی است و در بازدیدهای میدانی مشکلاتی دیده شد و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

    وزیر کشاورزی ادامه داد: پروژه‌های خوبی در قم در حال انجام است که برخی از آنها در این سفر افتتاح شد از جمله گلخانه هیدروپونیک زاگرس، بازدیدی از مزرعه پسته و گل محمدی داشتیم، همچنین جلسه در فرمانداری جعفریه ترتیب یافت که مشکلات کشاورزان و بهره‌برداران بیان شد.

    وی گفت: محصولات زراعی گوناگونی در استان قم از جمله بخش جعفرآباد تولید می‌شود که مهم‌ترین آنها تولید گوشت است، این مساله فرصتی را ایجاد کرده کشاورزی در قم توسعه پیدا کند.

    نیکبخت افزود: در این سفر مشکلات و دغدغه کشاورزان و دامداران را شنیدیم، حل مشکلات بخش کشاورزی و دامداری را پیگیری خواهیم کرد و اگر لازم باشد مازاد تولید دامپروری را به‌ صورت تضمینی از دامداران این بخش خریداری می‌کنیم.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *