×
×

هند صادرات گندم را کاهش داد

  • کد نوشته: 482866
  • ۲۳ خرداد ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، دومین تولیدکننده بزرگ گندم در جهان در راستای کاهش قیمت‌ها ۱.۵ میلیون تن گندم را در اختیار مصرف‌کنندگانی مانند کارخانه‌های آرد قرار می‌دهد که طی یک ماه ۸ درصد افزایش یافته است. طبق اعلام مسئولان احتکار ذخایر گندم باعث افزایش […]

    هند صادرات گندم را کاهش داد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، دومین تولیدکننده بزرگ گندم در جهان در راستای کاهش قیمت‌ها ۱.۵ میلیون تن گندم را در اختیار مصرف‌کنندگانی مانند کارخانه‌های آرد قرار می‌دهد که طی یک ماه ۸ درصد افزایش یافته است.

    طبق اعلام مسئولان احتکار ذخایر گندم باعث افزایش قیمت شده است. خرید گندم هند در سال ۲۰۲۳ قرار است یک پنجم از برآورد اولیه کاهش یابد، زیرا خرید‌های دولتی در چند روز گذشته پس از جهش قیمت‌های محلی کاهش یافته است. ذخایر گندم با وجود خرید کمتر از حد انتظار همچنان کافی است و به واردات نیازی نیست.

    بر اساس گزارش رویترز، هند که دومین مصرف‌کننده بزرگ گندم در جهان است، صادرات گندم را در ماه می ۲۰۲۲ پس از افزایش شدید و ناگهانی دما که تولید را کاهش داد، ممنوع کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *