×
×

پهلوگیری دو کشتی حامل بیش از ۱۴۰ هزار تن نهاده دامی در لنگرگاه بندرامام

  • کد نوشته: 483581
  • ۳۰ مرداد ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران ( ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حمید بدوی در خصوص واردات نهاده‌های دامی از طریق بندر امام خمینی (ره) به کشور اظهار کرد: روز گذشته دو فروند کشتی اقیانوس پیما در اسکله فله بار لنگرگاه بندرامام پهلوگیری کردند. وی افزود: این کشتی‌ها حامل بیش از ۱۴۰ هزار […]

    پهلوگیری دو کشتی حامل بیش از ۱۴۰ هزار تن نهاده دامی در لنگرگاه بندرامام
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران ( ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حمید بدوی در خصوص واردات نهاده‌های دامی از طریق بندر امام خمینی (ره) به کشور اظهار کرد: روز گذشته دو فروند کشتی اقیانوس پیما در اسکله فله بار لنگرگاه بندرامام پهلوگیری کردند.

    وی افزود: این کشتی‌ها حامل بیش از ۱۴۰ هزار تن نهاده دامی از جمله کنجاله و ذرت بوده‌اند که اکنون در حال تخلیه و بارگیری هستند.

    مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: این محموله‌ها توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور وابسته به وزارت جهاد کشاورزی از کشور برزیل سفارش و خریداری شده‌اند.

    بدوی ادامه داد: واردات نهاده‌های دامی طبق برنامه تنظیمی شرکت پشتیبانی امور دام متناسب با نیاز کشور در حال انجام است.

    وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز ۷ فروند کشتی اقیانوس پیمای حامل نهاده‌های دامی که بیش از یک ماه به دلیل مشکلات اسناد ارزی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) معطل بودند با حل این مشکلات پهلودهی شده و نسبت به تخلیه و بارگیری کالای آن‌ها اقدام شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *