×
×

پیش‌بینی برداشت بیش از یک میلیون تن ذرت بهاره در دزفول

  • کد نوشته: 483274
  • ۲۶ تیر ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، بهروز قمرزاده در خصوص برداشت ذرت بهاره در دزفول اظهار کرد: برداشت ذرت بهاره در سطح ۱۵ هزار هکتار از مزارع ذرت شهرستان دزفول در حال انجام است و تا اواسط مردادماه ادامه خواهد داشت. وی با بیان اینکه برداشت ذرت […]

    پیش‌بینی برداشت بیش از یک میلیون تن ذرت بهاره در دزفول
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، بهروز قمرزاده در خصوص برداشت ذرت بهاره در دزفول اظهار کرد: برداشت ذرت بهاره در سطح ۱۵ هزار هکتار از مزارع ذرت شهرستان دزفول در حال انجام است و تا اواسط مردادماه ادامه خواهد داشت.

    وی با بیان اینکه برداشت ذرت به صورت دانه ‏ای و علوفه ‏ای در حال انجام است، افزود: تا کنون بالغ بر ۳۵۰۰ هکتار از مزارع شهرستان برداشت شده است و روند برداشت همچنان ادامه دارد.

    مدیر جهاد کشاورزی دزفول گفت: همچنین قرار است حدود ۲۰ هزار هکتار از اراضی شهرستان به زیر کشت ذرت دانه‌ای تابستانه برود تا در پایان سال برداشت شود.

    قمرزاده عنوان کرد: با توجه به اینکه ذرت دانه‌ای و علوفه‌ای در دو نوبت بهاره و تابستانه در دزفول کشت می‌شود، پیش بینی می‌کنیم امسال بیش از یک میلیون تن ذرت در دزفول برداشت شود.

    وی خاطرنشان کرد: علوفه تولید شده این مزارع جهت تامین دامداری‌های کشور به سایر استان‌‎ها حمل می‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *