×
×

صادرات روزانه حدود ۲۵ تن قارچ به کشورهای همسایه

  • کد نوشته: 483658
  • ۴ شهریور ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، مهدی رجبی گفت: در سنوات گذشته، بدلیل شرایط جوی و گرمای هوا امکان صادرات در فصل تابستان وجود نداشت، اما امسال بدلیل تغییر ذائقه در کشورهای همسایه ناشی از نوسان قیمت گوشت قرمز و دیگر‌محصولات پروتئینی به بازارهای هدف صادرات انجام […]

    صادرات روزانه حدود ۲۵ تن قارچ به کشورهای همسایه
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، مهدی رجبی گفت: در سنوات گذشته، بدلیل شرایط جوی و گرمای هوا امکان صادرات در فصل تابستان وجود نداشت، اما امسال بدلیل تغییر ذائقه در کشورهای همسایه ناشی از نوسان قیمت گوشت قرمز و دیگر‌محصولات پروتئینی به بازارهای هدف صادرات انجام شد.

    به گفته او، روزانه ۲۰ تا ۲۵ تن قارچ به امارات و عراق صادر شد که در صورت حمایت از بخش صادرات، میزان صادرات به ۵۰ تا ۶۰ تن در روز به کشورهای خلیج فارس می رسد.

    رجبی ادامه داد: از وزارت جهاد تقاضا داریم که برای صادرات هوایی نرخ مشخصی را اعلام کند که متاسفانه در ۲ ماه گذشته به نتیجه ای نرسیده ایم، درحالیکه اعلام کردند که یارانه سوخت می دهند.

    رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ قیمت مصوب هرکیلو قارچ را ۷۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: تا پایان سال پیش بینی می شود که تغییری در نرخ مصوب ایجاد نشود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *