×
×

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بخش کشاورزی منصوب شد

  • کد نوشته: 487472
  • ۲۳ اسفند ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • قائم مقام وزیر و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در حکمی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بخش کشاورزی را منصوب کرد.
    مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بخش کشاورزی منصوب شد
  •   به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران(ایرانفودنیوز) به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در حکمی از سوی کاظم خاوازی قائم مقام وزیر و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، نبی‌الله رشنو به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بخش کشاورزی منصوب شد.

    بر اساس این گزارش، در نشست شورای مدیران معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی با حضور کاظم خاوازی قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی، از خدمات ارزنده حسین آهنی تقدیر و نبی‌الله رشنو به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بخش کشاورزی منصوب شد.

    در این حکم آمده است؛ با عنایت به ضرورت حمایت از بهره‌برداران بخش کشاورزی در برابر مخاطرات و بحران‌های طبیعی، انتظار می‌رود در تعامل و همکاری کامل با زیرمجموعه‌های وزارت جهاد کشاورزی، وزارت کشور و سایر دستگاه‌های اجرایی در جهت برنامه‌ریزی هماهنگ برای پیش‌بینی، هشدار و آمادگی، مقابله، توانمندسازی و جبران خسارت ناشی از مخاطرات طبیعی در بخش کشاورزی و انجام سایر وظایف محوله حداکثر تلاش و مساعی خویش را بکار گیرید.

    در ادامه این مراسم، نیز حسین آهنی به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معرفی شد.

    منبع: وزارت جهاد کشاورزی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *